Ново международно проучване показва по какви критерии жените определят перфектния шопинг тур.
Данните са цитирани от британския сайт "Femalefirst.co.uk", a в анкетата са участвали над 360 представителки на нежния пол между 18 и 35-годишна възраст.
Около една трета от запитаните споделили, че най-удачната комбинация за обикаляне на магазините включва минимум две техни приятелки.
Най-любимият ден за модно пазаруване бил събота със стартов час между 10,30-11,00, а за предпочитан край на шопинг маратона е посочен часовия пояс 17,00-17,30. Близо 28% от интервюираните жени предпочитали да се придвижват до отделните шопинг локации с кола, а 16% с градския транспорт.
Над половината от запитаните коментирали, че шопингът им задължително включва време за обяд или кафе, а най-желаният артикул за покупка се оказали обувките.